S1, E1: After saving the life of the President, two Secret Service agents find themselves abruptly transferred to Warehouse 13 - a massive, top-secret storage facility which houses every strange artifact, mysterious relic, fantastical object and supernatural souvenir ever collected by the U.S. government. The Warehouse’s caretaker Artie (Saul Rubinek) charges Agents Pete (Eddie McClintock) and Myka (Joanne Kelly) with chasing down reports of supernatural and paranormal activity in search of new objects to cache at the Warehouse, as well as lending a hand in controlling the Warehouse itself.