S1, E2: Rachael Ray turns a bag of groceries and a few pantry staples into three delicious meals. This 3-pack includes Chickpea and Potato Soup, Crispy Curry "Cutlet" Sandwiches, and Spinach Tagliatelle with Buttery Tomato Sauce.