S1, E1: Rose and her mother Julia arrive at the Hotel to evaluate marriage prospects with Lucian, the son of the Hotel’s proprietors. But Lucian’s mother, Bella Ainsworth, has more immediate worries: her most critical guest, Lady Latchmere, is ill; the new help Constance March has yet to arrive; her husband, Cecil, is behaving badly; and she finds herself under threat from a local Fascist politician.