S1, E1: When the investigation into a Belfast architect's murder goes cold, Detective Superintendent Stella Gibson arrives from London to lend her expertise. At the same time, Paul Spector outwardly a grief counselor and family man, secretly a depraved killer, plans his next attack, on young lawyer Sarah Kay.