S1, E2: On an all-new episode of Messyness, Nicole "Snooki," Tori Spelling, Adam Rippon, and Teddy Ray get over served in WIDE OPEN BAR, check out fun loving seniors in PRIME TIME, and strike out in LAME GAME.