S8, E8: Tim and Fuzz are off to Devon to steal away one of the most extreme cars to have ever come out of Japan: A Mitsubishi Evo VI, a nineties super saloon. In its time the Evo dominated the World Rally Circuits and the road going version was every bit as impressive being one of the closest things to a top-flight competition car on general release.