S1, E1: A con man (Giovanni Ribisi) on the run from a vicious gangster (Bryan Cranston) takes cover from his past by assuming the identity of his prison cellmate, Pete, "reuniting" with Pete's estranged family, a colorful, dysfunctional group that threatens to drag him into a world just as dangerous as the one he's trying to escape - and, just maybe, give him a taste of the loving family he's never had.