S1, E1: After returning from Alcatraz, Bumpy Johnson seeks to regain control of Harlem. With the streets controlled by the Italian mob, Bumpy must take on the Genovese crime family, led by Vincent "Chin" Gigante. In order to thwart the Italian's dope trade, Bumpy forms an alliance with Malcolm X.