S1, E1: After spending twelve years in prison for a crime he didn't commit, Charlie Crews (Damian Lewis) rejoins the force with a shiny new Detective badge. Crews, accompanied by his new partner Dani Reese (Sarah Shahi), works to solve the inexplicable murder of a young boy. Crews' unconventional tactics put Reese on edge causing both Reese and Lt. Karen Davis (Robin Weigert) to question his motives for rejoining the force. Adam Arkin, Brooke Langton and Brent Sexton also star.