S1, E1: When Harvey's promotion requires him to recruit and hire a graduate of Harvard Law, he chooses Mike Ross. The only problem is; Ross doesn't actually have a law degree. Bound by their secret, the two are forced to rely on Ross's book smarts and hustling skills to keep up the charade.