S1, E1: Yamatonokami no Yasusada has manifested as the 17th member of the Sword Warriors in a "certain citadel". On his first morning since coming to the citadel he goes on a walk around the compound with Kashuu Kiyomitsu who shared the same former master, Okita Souji of the Shinsengumi. The Sword Warriors, who enjoy daily life at the citadel with snowball fights and the like, have received word from the history government...