S1, E1: In this hour-long premiere episode of Storage Wars: Miami, the buyers go head-to-head in Hialeah and Miramar, FL. Yorgen and Christian find the complete works of a local legend. Kevin uses a simple auction trick to steal a room from Jorge. Lindsey tries to refurbish a piece of furniture, but it might not earn Greg's approval.