S1, E1: In North Jersey, Dirty Water Don dives into a toxic sewer line. In Mt. Vernon, Ramone and George try to fix a sewage-filled basement. In Cleveland, Josh tries to break down a rock-solid formation of grit and fat before it leads to catastrophic flooding.