S1, E1: Comedians and co-hosts Christian Finnegan and Sherrod Small breakdown racial profiling in the headlines. Jim Gaffigan and Charlamagne Tha God stop by to provide their take on the night's theme. Later, comedian, Negin Farsad, joins the conversation for a third party perspective.