S1, E1: In 1989, 21-year-old Lyle and 18-year-old Erik Menendez walked into their parents' den and killed them. In this limited series premiere, Erik Menendez himself shares in stunning detail the events of the week leading up to the murders and the motive behind the crime that shocked America.