S1, E10: Rob reflects on the night of her birthday, where we learn she finally got clarity on her feelings about Mac. Cam and Nikki’s baby finally arrives, prompting Rob to finally take a chance and go after what, or whom, she really wants. In going out of her comfort zone, and seeking to right some wrongs, maybe she can let go and finally stop her past from messing up her present. Meanwhile, a surprising gesture sets Cherise on a path to make her own music.