S1, E1: Series Premiere. Frustrated and stuck at an unfulfilling job, disgraced journalist Beth Burgess (Kate Beckinsale) finds possible redemption in the story of a lifetime when Toni Plimpton (Jules Latimer), an incarcerated mother convicted of murdering her husband Wallace, reaches out to her to help prove her innocence.