S1, E1: The Iron Resurrection team tears into a 62 Chevy Truck. Joe Martin wants to create a custom Lowrider so radical it scrapes the ground; new air-ride suspension, tray, front end and killer paint job. With the clock ticking and money burning, the race is on!