S1, E1: Marty and The Pod travel to New York to consult for MetroCapital, a mega-bank that is looking for a plan to unscrupulously justify taking their year end bonuses as the financial world around them burns. Unfortunately, Marty makes an enemy out of MetroCapitals number two guy, Greg Norbert. Back at home, Marty gets some unwanted advice on how to raise his son, Roscoe, from Martys live in father.