S1, E1: After voicing her opinion in a company staff meeting, Martina makes a good impression on her boss, Donovan Stark, who assigns her third chair on a murder case involving a student accused of killing her professor. Meanwhile, at home, Martina's niece comes to her to help convince her mother to allow her to get a tattoo.