S1, E1: Series Premiere. After being let go from her high-paying job, Debbie Harper (Rhea Seehorn), her husband Freddie (Jason Lee), and their twins, Todd (Ryan Flynn) and Ollie (Tatiana Maslany), move into a Victorian fixer-upper on the poorer side of town and attempt to win over their new neighbors by hosting a WrestleMonium watch party.