S1, E1: Misaki has a lot to worry about. He's trying to get into the prestigious Mitsuhashi University, though his grades are less than stellar. Also, his new tutor is the famous author Akihiko Usami, a moody, pushy man who's giving him some shockingly sexual advances. But the biggest problem of all is that Akihiko is using a pen name to write explicit boy's love novels starring himself and Misaki's brother!