S1, E1: London, 1872. When Phileas Fogg receives an anonymous, hand-delivered postcard, with only the message ‘COWARD’ written on the back, he is shaken to the core. So much so that he takes on a wager against his friend Bellamy to prove that he can travel around the world in eighty days. He sets off with his new valet, Jean Passepartout, with journalist Abigail Fix joining him to document the journey.