S6, E13: As their sixth year at Greendale draws to a close, Abed (Danny Pudi) asks everyone to imagine pitching a TV show about what they would do in season seven. Joel McHale, Alison Brie, Gillian Jacobs, Jim Rash and Ken Jeong also star.