S1, E1: Michael Symon pulls out all the stops for a throwdown all about burgers and barbecue. Slinging a burger piled high with juicy pulled pork, his mystery competitor is former fine dining chef Matt Abdoo, now at Brooklyn's canalside hot spot, Pig Beach.