S1, E1: May 1981. Victor, 17, divides his time between his girlfriend, Aurélie, and the building site where he helps out his father, Charles, the site manager. On the site, Victor is sent into a spin by Selim, the foreman’s son. This infatuation soon gives way to physical passion. Their relationship is impetuous, driven by the instincts of youth. When Charles finds out, the affair becomes tinged with shame and fear. Despite being the first to defend the values of openness and tolerance embodied by the Left in this period of presidential elections, Charles doesn’t want to think his own son is different.