S1, E1: The Marsh Pride have welcomed new cubs which they must protect from the encroaching buffalo herd. Malaika the cheetah is on the hunt to provide for her young. Jonathan seeks to reconnect with leopard Bahati who has three rarely seen cubs of her own.