S1, E1: A ferocious attitude coupled with knockout power and lightning-fast hands earned Lee Murray a fearsome reputation on the streets of South London. Murray begins training with MMA legends and sets his sights on becoming a UFC champion. Fighters, MMA coaches, and police investigators recount the rise and fall of Murray’s career. Series premiere.