S3, E18: Nick (David Giuntoli) and his mom, Kelly Burkhardt (guest star Mary Elizabeth Mastrantonio), join forces to protect Adalind's (Claire Coffee) baby. Meanwhile, Prince Viktor (guest star Alexis Denisof) activates a deadly stateside asset (guest star C. Thomas Howell) to find Adalind and her child.