S1, E6: Bäckström is struggling with the feeling of having been betrayed by someone close to him, but keeps a stiff upper lip and is put back into service. Important questions are still to be answered. Who killed Jaidee? And why? And if it is possible to die twice, does that mean that one can live twice as well?