S1, E2: In the Atlanta airport terminal, an intoxicated traveler goes off the rails and then straight off a balcony. A ticket holder gets furious at a gate agent when her family vacation gets disrupted. A captain leaves the cockpit to take down a passenger and protect his flight attendant.