S2, E10: Under Madalena and Wormwood’s spell, the zombie army revolts against Galavant. Meanwhile, Richard goes after Wormwood. Elsewhere, Gareth tries to reason with Madalena, but she is driven to learn how to use her newly acquired dark magic.