S1, E1: In the series premiere, Vice President Selina Meyer and her staff — chief of staff Amy, spokesperson Mike, right-hand man Gary, and executive assistant Sue — are still finding their footing in Washington, D.C. Selina decides to make the Clean Jobs Commission a pet project, but a series of missteps cause her staff to work damage control.