UMMMM...HELLO, 2021.
S4, E15: The gang is back together and big changes are in the air. Pauly D has a new look, Vinny is looking for a new home, and when social media explodes with rumors about Angelina & Chris's marriage, Mike takes on a new alter ego -The Investigation.