Un adiós inesperado
Сезон 1, серия 2: Antonio dies at the crash site. Mauricio goes to the final fitting of Victoria's wedding dress, where he tells her that the wedding is off. Cristina dies in the hospital. Nicolas assures Alexa, Camila and Sofia that he will take care of them.