Juego de voces, de tal palo tal astilla Un multiverso de estrellas
S1, E4: Endless emotions fill the fourth Juego de Voces gala, in which Consagrados and Herederos bring out their best weapons. Angelica Vale sings along with her mother and her daughter, showing that she holds high the title of Consagrada-Heredera.