Un nuevo comienzo
S1, E4: Helena asks Claudio to take charge of helping Camila. Guillermo confesses Enrique that one of Juan's daughters is his daughter. Valentina and Nora arrive at their uncle's house and with the help of Claudio they manage to stay and live with them.