S1, E3: Fernando and Roberto discover the Bel-Air's crankshaft and pistons are damaged and nearly impossible to replace in Cuba. Demetrio buys a new engine, but the oil-pan gets cracked. As his sons try to start it, they learn that their father is out of money.