Unbecalming
S1, E5: When a typhoon hits the Island, criminals and their hostages are trapped inside the police station. Alex must find a way to save his friends... as well as a sworn enemy – a US State Department bureaucrat there to “do a deal” with an arms dealer Alex had recently captured.