Unchained Heart
시즌 1, 에피소드 13: Hercules (Kevin Sorbo) and Xena (Lucy Lawless) the warrior princess, together, pursue the marauding Darphus (Matthew Chamberlain). Unbeknownst to them, Darphus is feeding the victims of his bloody crusade to Ares' man-eating dog, Graegus. With every bite, the evil beast grows larger and nearly unstoppable. During this dangerous pursuit Hercules and Xena take their personal relationship to a new level.