Unchained
S4, E13: The team faces off against a formidable villain nicknamed The Calculator (guest star Tom Amandes). Meanwhile, Nyssa (recurring guest star Katrina Law) makes her move and Roy Harper (former series star Colton Haynes) returns to Star City.