Uncharted Waters
S1, E10: After seeing suspicious CCTV footage, Peter follows Darra to Maxwell's Bookshop where he films Kyra disappearing through a wall. Meanwhile, Maxwell and Sean realise that Kyra's new power can only have come from the fabled Orb of Lemuria.