Uncle Carl
Сезон 5, серия 8: When Lip and Fiona arrive to pick Ian up from the psych ward, Mickey is noticeably absent. Ian's doctor encourages them to get Ian on a regimen of pills, which proves to be difficult as Ian refuses to accept his bipolar diagnosis. Debbie is tasked with minding Ian's new meds and when he flushes them down the toilet, Debbie will go to great lengths to get him new ones.