Uncoverings
S1, E4: Nish has an epiphany as he and Lucian narrowly escape arrest for political subversion at Danioni’s behest. Constance manages to catch Lucian’s eye during a boat trip. Bella finally stands up to Danioni, who follows through with his threat. Before Cecil can confront Bella, however, the Ainsworth family heirloom goes missing and there is uproar at the hotel.