Under Her Thumb
시즌 1, 에피소드 3: Meek struggles with probation as his personal life spirals out of control. After a battle with addiction, a brawl in an airport and an arrest for popping a wheelie, Judge Brinkley sends him to prison for 2-4 years. The case ignites tensions about racial injustice and protesters take to the streets while an investigation into the judge by Meek’s defense team produces shocking revelations.