Under Leaf Pluck Lotus
S1, E5: Danny seeks to unite his position at Rand Industries with his title of Iron Fist as he explores Rand's ties to illicit operations. In a board meeting, where Rand is absent, Ward convinces the shareholders to stand against the accusations instead of accepting responsibility. Danny befriends a new ally in Claire Temple.