Under One Roof
시즌 4, 에피소드 6: Ana resurfaces with a surprise revelation that shakes up the family, with Bill voicing concern about her ulterior motives. Bill tries to get Tommy and Jerry to rebrand the casino and expand its advertising into Idaho, while Marilyn makes yet another impressive pitch to represent the business in Washington. Lois and Frank take Ben and Jodean south of the border to visit a bird vender named Don Dona, at their collective peril. Nicki is infuriated when she learns of Alby's full intentions at the upcoming sealing of J.J. and Adeleen. Margene worries about the impact of Bill's future outing on her booming business. Confronted by Bill about his relationship with Alby, Dale seeks advice and inspiration from church elders before taking matters into his own hands. With a flourish, Bill shows his wives the family's collective future.