Under Pressure
Сезон 1, серия 4: Confident they will be reinstated after being unfairly suspended, the SAF3 team carries on with normal training activities. A drill lead by a trauma nurse in the Los Angeles forest turns into a real rescue when the team find a welder trapped in a girder fighting for his life.