Under Pressure
S1, E7: Nikki returns to New York with a new plan involving Mattie Taylor and Imani X. Barry moves forward to expand his company. Damita interviews 2 Live Crew. Pressure mounts for Ahm, while DeeVee is pursued by his crew.