Underdogs
S3, E12: The friendship between the Taylors and McCoys is on thin ice after the scuffle between J.D. (guest star Jeremy Sumpter) and Joe (guest star D.W. Moffett). Buddy tries to repair his relationship with Lyla (Minka Kelly), while Landry (Jesse Plemons) and Tyra (Adrianne Palicki) try to rekindle their romance one more time. Matt (Zach Gilford) considers a future in Chicago but can’t stand the thought of leaving his ailing grandmother behind. Meanwhile, all eyes are on the Panthers as they go head-to-head in the state championship game with the toughest team around. Kyle Chandler, Connie Britton, Taylor Kitsch and Zach Gilford also star.